} }

Translate

środa, 3 września 2014

Morze

Witam 
wróciłam po długiej przerwie, miałam w miarę systematycznie prowadzić tego bloga ale jakoś mi to nie wychodzi za dużo lenia we mnie siedzi ale również  brakuje czasu przez co mam mało zdjęć uwieczniających stylizacje, a bez zdjęć nie ma bloga bo nic twórczego raczej pisać nie zacznę  :P

Dawno mnie nie było na blogu,  ale to nie znaczy ze nie tworze nowych stroi. Trochę się ich uzbierało  i czekają na chwile kiedy znajdę czas i zrobię jakieś sesje zdjęciowe. 

Niebawem wstawię coś bardziej twórczego, tymczasem trochę zdjęć z wakacji z nad morza :







Co mam na sobie: 
zwiewna tunika wyczajona z secondhandu -IZABEL 
kapelusz mamy +diy 

5 komentarzy:

  1. Ta tunika jest po prostu boska! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj! już myslałem, że nigdy się nie odezwiesz, nawet nie wiesz ile straciliśmy bez TWYCH PIEKNYCH STROJÓW, KONIECZNIE POKAŻ NOWE, a wyglądasz jak z pocztówki, pięknie!
    pozdrawiam
    LUDWIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, to milo ze jeszcze o mnie pamiętacie po takiej przerwie : P Ludwiku a jak twój strój czy już skończony ?

      Usuń
    2. niestety nie, niedokończyłem i pod wpływem wielu czynników zniszczyłem
      pozdrawiam
      Ludwik

      Usuń