} }

Translate

wtorek, 15 października 2013

Kraków


Dzisiaj zdjęcia z Krakowa z niesamowicie klimatycznego miasta, które z pewnością jeszcze nie raz odwiedzę  :D 

Co do stylizacji to sukienkę już znacie z poprzednich wpisów jest moją jedna z ulubionych, bardzo dobrze czuje się w takich kolorach  z pewnością jak tylko trafi mi się materiał w podobnym odcieniu to zapewne  uszyje jeszcze spódnice, a jeśli trafi się dużo zasłon to może nawet poszaleje i uszyje wiktoriańska suknie z lat 80, na razie nic się na to nie zapowiada wiec mogę jedynie  pomarzyć xD

Stylizacja wygląda w miarę przyzwoicie  jedyne co mi się nie podoba to buty( chyba czas najwyższy kupić jakieś lolicie solidne buty ) jednak musiałam postawić na wygodę i padło na zwykłe baleriny.

Wybrałam kilka najciekawszych zdjęć, 
miłego oglądania :)


Wawel:






Baszta Sandomierska:


dziedziniec zamku:
  

 kościół Mariacki


bazylika św. Floriana:


Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła





nie obyło się tez bez wizyty na cmentarzu :D



12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! *_* Sukienka w kobaltowym kolorze też prezentuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę ubóstwiam tak samo jak ten kolor :) ale to już pod którymś Twoim postem pisałam :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, jak milo! :) (gdzie ty na Wawelu znalazłaś takie cudne drzwi? :D) Zapraszamy ponownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wejście do Katedry na Wawelu :) Na pewno jeszcze odwiedzę Kraków,bardzo mi się tam podobało ^^

      Usuń
    2. Ale te bardziej tajemnicze, z lampą? ;D

      Usuń
  4. Przepiękny kolor i przepiękna sukienka! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowy! Mój ulubiony kolor tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor sukni na prawdę jest uroczy. Bardzo do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby trafiłam tu przypadkiem ale uważam że robisz to co lubisz.
    Oj.. z chęcią bym kupiła jedną z wielu.. <3
    Życzę dużo nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowna Pani,
    zwracam się z gorącą prośbą o pomoc w realizacji filmu kostiumowego. Od dwóch lat pracuję nad filmem którego akcja będzie rozgrywać się na przełomie XVII i XVIII wieku. Aby spełnić swoje marzenie o pracy nad takim dziełem, wcieliłam się w rolę reżysera, scenarzysty, scenografa i kostiumografa, a także producenta. Z tego powodu przeznaczam na mój projekt duże nakłady finansowe z własnych środków. Do tej pory nie prosiłam nikogo o wsparcie finansowe, jednak brakuje mi jeszcze pewnej kwoty na realizację scenografii. W celu uzbierania brakującej kwoty, skorzystałam z europejskiego, międzynarodowego portalu ulule.com, który pomaga zdobywać dotacje na rozmaite projekty. Jednak, aby osiągnąć pełna skuteczność i dotrzeć do dużej grupy potencjalnych sponsorów, muszę sama zająć się promowaniem tej akcji. Własne możliwości promowania na blogu i facebooku, oraz wśród znajomych już wyczerpałam. Dlatego licząc na Pani przychylność, oraz zainteresowanie filmem i chęć pomocy przy realizacji niezależnej produkcji kostiumowej, zwracam się z prośbą o możliwość promowania tej akcji na Pani blogu. Jeżeli zdecyduje się Pani umieścić post informujący o akcji zbierania funduszy na mój film, wynagrodzę Panią, wymieniając Pani nazwisko w napisach końcowych filmu w dziale: „wsparcie medialne” (pod warunkiem że film powstanie). Prośba jest bardzo pilna, ponieważ zostało już tylko 16 dni do końca akcji, a później będzie już zbyt późno na wykonanie scenografii.
    Link do akcji zbierającej dotacje: http://www.ulule.com/embarkation-cythera/

    Więcej szczegółów na temat filmu znajdzie Pani na moim blogu w dziale „moja twórczość”:
    http://fashion-hi-story.blogspot.com/search/label/MOJA%20TW%C3%93RCZO%C5%9A%C4%86

    A także w albumie na mojej oficjalnej stronie na portalu facebook:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.300753720072092.1073741829.297233617090769&type=3

    Mam nadzieję, że oceni Pani projekt jako wart Pani trudu, oraz miejsca na Pani blogu.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie,
    z wyrazami szacunku,
    Anna Nurzyńska

    OdpowiedzUsuń