} }

Translate

czwartek, 4 lipca 2013

Wściekły kapelusznik

Pogoda mi nie dopisała na tą sesję, pod koniec już byłam nieźle zmoczona, ale uratowałam kilka zdjęć z moją jak że zabójczą i wściekłą miną:D
Stylizacje stworzyłam z kilku warstw ubrań:
~  sukienki z H&M ( po małej przeróbce)
~  dwóch  spódnic z sh
~ białej bluzki w kropeczki też z lumpeksa
~  paseka, który sama zrobiłam i nawet nie przypuszczałam, że będzie taki funkcjonalny, pasuje mi do wielu strojów. Uwielbiam go!
~  kapelusika też własnej roboty, tylko mam mały problem z utrzymaniem go na głowie, niestety na moich włosach ciężko cokolwiek utrzymać w miejscu xD
I biżuteria:  czarny pierścionek( broszka) z giełdy staroci ,
Pierścionek filiżanka, naszyjnik handmade
I tak z kilku tanich  rzeczy powstała nawet niezła stylizacja myślę, że będę do niej często wracała, ale bardziej w wersji bez kapelusika chyba, że znajdę
 na niego sposób by trzymał się na miejscu :D

 


2 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda:) masz bardzo ciekawy i oryginalny styl! Podziwiam za odwagę.
    Pozdrawiam Anna S.

    OdpowiedzUsuń