} }

Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

wiosennie

Hej, już wiosna za oknem, a ja mam dla was zdjęcia w domu zamiast wśród pięknych  kwitnących drzew ; p, ale na pewno kolejne będą już w plenerze. 
Mam w planach sesje do sukni Robe à l'anglaise, (tak długo wyczekiwana, ale czekałam na odpowiednia porę i gadżety xd ) ,oraz parę innych skromniejszych sukienek.
 W planach mam również szycie kolejnych sukni z XVIII i XIX wieku Mam już materiały wiec niedługo zabiorę się do pracy, bo już dawno nic nie szyłam historycznego, zobaczymy co z tego wyjdzie tym razem  :)  

tymczasem zdjęcia z marca z cieplejszych dni 





co mam na sobie :

bluzka i zloty pierścionek  - po prababci 
spódnica - lumpeks + handmade
buty, pasek - lumpeks 

14 komentarzy:

  1. piękna sesja, ale ja oczywiście nie mogę się doczekać sesji w robe anglaise, więc czekam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) już niedługo coś czuje ze w maja ja zrobię : D

      Usuń
  2. śliczna stylizacja, masz niesamowite wyczucie kolorów i stylu
    podziwiam twój blog... jestem zachwycona ... cudowne stylizacje
    pozdrawiam pani A ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuje za tak mile słowa ^^ ciesze sie ze się podoba :)

      Usuń
  3. Cudna, szczególnie bluzka no i zdjęcia w lustrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, również mi sie podobają zdjęcia w lustrze, a obawiałam sie czy je wstawić, bo wygląda na brudne ; p a to jest stare lustro i juz nie będzie takie super lśniące ; p

      Usuń
  4. Szafa babci i prababci najlepsza! <3


    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak ile ja fajnych ciuszków można znaleźć w takiej babcinej szafie :D

      Usuń
  5. Nie mogę doczekać się zdjęć robe à l'anglaise i tych przyszłych sukienek :) Piękna spódnica! :) Mam pytanie: Z jakiego materiału jest zrobiona? Albo jaki materiał byłby najlepszy, żeby uszyć taką lolicią spódnicę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) u mnie to wygląda tak ze zazwyczaj jak już szyje taka spódniczkę, to nie patrze tak na materiał a bardziej na wzór, dlatego ja szyje ze wszystkiego co mi się podoba ; p większość spódnic mam z bawełny

      Usuń
  6. A mnie zachwyciła bluzka. Śliczny kolor i krój. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka urzekał mnie właśnie kolorem, gdyby miała inny możliwe ze bym jej nie przygarnęła ; p

      Usuń